2022 m. balandžio 19 d. ,Bitučių” ir ,,Lapiukų” grupių vaikai dalyvavo STEAM veikloje ,,Kiaušinių iššūkis”. STEAM ugdymas – integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiantis vaikų gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, matematikos, technologijų, inžinerijos ir meno kontekste.
S (gamtos mokslai) – eksperimentas ,,Atsistok ant kiaušinių”. Vaikai diskutavo, ar kiaušiniai gali išlaikyti žmogaus svorį ir praktiškai patikrino šią hipotezę.
T (technologijos) – mokomasis gamtininko Salemono Paltanavičiaus filmukas ,,Margučius sugalvojo paukščiai”. Vaikai susipažino, kaip atrodo pempės, strazdo giesmininko, varnėno kiaušiniai. Taip pat išsiaiškino, kodėl gandro kiaušiniai yra balti.
E (inžinerija) – užduotis – sukonstruoti lizdą taip, kad iš jo neiškristų kiaušinis (kol suskaičiuos iki 10).
M (matematika) – stalo žaidimas ,,Kas greičiau užpildys dėklą kiaušiniais?”. Vaikai rungtyniavo tarpusavyje, skaičiavo taškus, aiškinosi nugalėtojus.
A (menai) – ,,Margutis”. Ant kartono trafaretų ir šviesos stalo vaikai kūrė margutį, jo puošybai panaudodami spalvotus stikliukus.